Møde

Friluftsrådets Generalforsamling 2024

Kom med til Friluftsrådets generalforsamling lørdag den 20. april 2024 i Nyborg, hvor alle medlemsorganisationer inviteres til en spændende dag med masser af muligheder for debat om, hvordan vi udvikler friluftslivet.
Friluftsrådets generalforsamling

Program for dagen

Der er indskrivning, udlevering af materiale og formiddagskaffe med rundstykke fra kl. 9.30.

Generalforsamlingen afholdes i tidsrummet 10.00-16.30.

Dagsorden med bilag er udsendt den 5. april 2024. Se dokumenter til højre.

kandidater bestyrelse 2024
Når der 20. april 2024 er generalforsamling i Friluftsrådets bestyrelse, skal der vælges fem bestyrelsesmedlemmer for en to-årig periode. Otte kandidater er indstillet. Se hvem der stiller op.

Fremlæggelse af årsrapport 2023

Årsrapporten fremlægges i Friluftsrådets sekretariat i følgende tidsrum:
Mandag den 15. april mellem kl. 13.00 og 15.00 og tirsdag den 16. april mellem kl. 9.00 og 11.00

Praktisk information

Friluftsrådet anbefaler brug af kollektiv transport. Friluftsrådet arrangerer shuttlebus mellem Nyborg station og Kursuscenter Knudshoved. Forventet afgang fra Nyborg station er kl. 9.25 og retur ved 16.30-tiden.

Generalforsamlingen finder sted i lokalet Storebæltssalen på Kursuscenter Knudshoved, her er der handicapvenlige forhold med parkering samt toiletter ved lokalet. Forplejningen vil være vegetarisk.

En uge før arrangementet udsendes deltagerliste til deltagerne. Ønsker du ikke at fremgå af listen, skal du kontakte Bente Lykkegaard, bll@friluftsraadet.dk.

Generalforsamlingen livestreames ikke, men arrangementet formidles efterfølgende på Friluftsrådets hjemmeside og sociale medier.

Du kan læse mere om dine rettigheder og Friluftsrådets behandling af personoplysninger i vores persondatapolitik:

Tilmeldingsformularen er lukket. Har du ikke nået at tilmelde dig, så skynd dig at sende en mail til bll@friluftsraadet.dk. Der skal angives navn, organisation og evt. ønske om shuttlebus. Ved tilmelding har du accepteret Friluftsrådets behandling af personoplysninger i forbindelse med arrangementet.

Tilmeldingsformular